fredag, april 20, 2012

Jag blir så glad

Jag vill tacka alla läsare. Har fått så mycket positiva kommentarer. Verkar som det finns flera där ute som gillar att pyssla, men inte har tid att komma på vad man skall laga. Jag hoppas ni via min blogg kan hitta idéer som ni vill förverkliga. Är det något som är dåligt förklarat eller som ni vill ha en mera ingående förklaring till går det naturligtvis väldigt bra att fråga mig.

Mitt mål är att erbjuda er ett pyssel av nåt slag rent pyssel, sömnad, bakverk etc. för varje dag. Hittills har jag lyckats bra… Det har även inspirerat mig till att pyssla mer än vanligt, vilket är positivt. I dagens värld blir det lätt så mycket sittande vid datorer och TV:n och för lite pyssel. Jag hoppas vi tillsammans kan vända trenden.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar