torsdag, juni 04, 2009

Höst eller sommar??

Idag har vi haft regn, regn och regn. Har en massa saker som jag har sparat för att göra en regnig dag som denna. Nu är det bara det att jag har glömt vad jag har sparat. Borde börja skriva ner en lista på saker jag bör göra. Nu har dagen gått åt till att göra ingenting och sucka över regnet som öser ner. Samtidigt tycker jag att det är toppen att det regnar. På så vis slipper jag känna mig dålig för att jag slarvar med vattnandet. Ännu imorgon fortsätter visst detta blöta väder, då skall jag skärpa mig och pyssla någonting. Vad det blir, har jag ingen aning om just nu. Får kolla runt till er och fånga idér. Kanske jag färdigställer mina stolar till terrassen eller målar några skyltar eller virkar några rutor till mormorstäcket eller…. få se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar