onsdag, juni 06, 2012

Hemlig sommargåva

Här om dagen fick jag ett hemligt paket med posten. Först när jag såg paketet i postlådan förstod jag inte vad det var. Vem har nu sent nåt åt mig, jag har väl inte beställt nåt?! Det tog några sekunder innan jag insåg att paketet var från min hemliga vän. Så glad jag blev!

IMG_0001

Skyndade mig in för att öppna paketet och se vad det innehåller. I paketet fanns två alldeles ljuvliga kökshanddukar (hur visste min hemliga vän att jag gillar formen av cup cakes?), rosa servetter, en söt liten välkommen tavla och en handskriven lapp (inte alla dagar men får handskrivna lappar numera). 

IMG_0001

Kökshanddukarna tog jag genast i bruk, tavlan hängde jag upp på ett synligt ställe vid ingången och servetterna sparar jag till ett speciellt tillfälle. Tusen tack till min okända vän i Vasa trakten!

1 kommentar:

  1. Kul att du gillade presenten :) Själv har jag också handdukarna och älskar dom ;)

    SvaraRadera