onsdag, mars 25, 2009

Dagbokens glamor

Jag bläddrade runt bland mina inlägg idag. Har inte haft bloggen så länge men trots det har vi hunnit med en hel del. Blir så upprymd då jag ser bliderna på alla mysiga stunder vi har haft med barnen. Beklagligt nog har jag varit ganska trött den senaste tiden, av olika orsaker. Försöker komma igång med bloggandet igen så snart som möjligt. Bloggen är en enormt bra uppfinning just för dagboksanvändning, man kommer åt den var som hellst och så får man bilder in så behändigt.
Kram till er alla!

5 kommentarer:

  1. Jag också använder den som en slags dagbok och tycker det är roligt att läsa alla gamla inlägg...:O)

    SvaraRadera
  2. Ja, inte ska man känna press över bloggen - då är man ute och cyklar...
    Det kommer när det kommer!
    Vilken jädra tur Du hade med bilen i förra inlägget!

    Ha det
    //Anna

    SvaraRadera
  3. Har inte heller haft ork på ett tag att blogga. Men har snart 2 veckors semester och då ska jag vila upp mig. Vet inte hur utvilad man blir med 2 barn hemma men ska försöka.
    ha det bra
    Camilla

    SvaraRadera
  4. Vi är många som är trötta den här tiden på året verkar det som.
    Visst är det kul när man börjar fundera över nåt... När var det nu...? Å så är det bara att leta i bloggen! Kul är det också att släktingar och vänner kan hålla sig uppdaterade.
    Tack snälla du för gratulationerna!!

    SvaraRadera
  5. Sitter också och läser gamla inlägg ibland, roligt!
    Tack för omtanken angående Max - det värmer!

    Hoppas ni får ett trevligt party!

    Kram,Lotta

    SvaraRadera