tisdag, januari 13, 2009

Ljus i siktet

Det är trevligt att ni kommer in och titta på min blogg och lägger en kommentar fast jag har haft lite bloggtorka nu under december-januari. Jag har försökt kolla in hos er och lagt en kommentar nu som då. Nu hoppas jag att jag får mera tid till att blogga och bidra med inlägg om vår vardag, inredning och pyssel. Hoppas ni fortfarande vill kolla in hos mig och bidra med era uppiggande och inspirerande kommentarer. Våren har börjat komma till Mosters inredningsbod och nya fräscha produkter kommer in så gott som varje vecka. Ännu har vi en mörk och dyster tid framför oss, men tiden går så fort så snart har vi våren och sommaren här igen. Vi får njuta av skenet från brasan och ljusen tills dess.
En stor kram till er alla!

1 kommentar:

  1. Någon bekant lär ha varit och hälsat på i boden, men det var inte du som råkade vara där...:O) Så mysigt tyckte hon! Jo silverlera är ganska kostsamt, därav blev det heller inga stora alster. 21 e för en liten klump, och av den kan man få två små smycken + kursavgiften... Men rätt enkelt och kul!

    SvaraRadera